خبرهای داغ:
دبیر جبهه فرهنگی ـ هنری ماح همدان خبر داد

 حضور ۸۰۰  نونهال و نوجوان همدانی در اجرای بزرگترین سرود جهان اسلام «سلام فرمانده ۲»

همدان-دبیر جبهه فرهنگی ـ هنری ماح همدان از حضور ۸۰۰  نونهال و نوجوان همدانی در اجرای بزرگترین سرود جهان اسلام «سلام فرمانده ۲» خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۶۰
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

محسن نائینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان کرد: ضبط اثر جدید بزرگترین گروه سرود جهان اسلام با عنوان «سلام فرمانده ۲» با حضور ۱۰ هزار نفر دختر و پسر ۹ تا ۱۴ ساله از سراسر کشور به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: اثر جدید در مسجد مقدس جمکران با حضور هزاران نونهال محب اهل بیت(ع) در اسفند ماه سال ‌جاری ضبط خواهد شد و این سرود برای نیمه شعبان همزمان با ولادت امام زمان (عج) رونمایی و از شبکه‌های مختلف سیما منتشر می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی ـ هنری ماح همدان با اشاره به اینکه در متن سرود جدید به سردار شهید حاج حسین همدانی نیز اشاره شده است، ابراز کرد: از استان همدان نیز ۸۰۰  نفر در این برنامه ثبت نام کرده و به یاد شهدای استان همدان و سر سلسله قافله شهدای همدان سردار شهید حاج حسین همدانی شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان ثبت نام از ابتدای بهمن‌ماه سال‌ جاری همزمان در سراسر کشور آغاز شده و برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز برای اسکان و ایاب و‌ ذهاب بچه‌ها نیز صورت گرفته است.

گفتنی است؛ «سلام فرمانده» نام نماهنگی با صدای ابوذر روحی- از مداحان اهل بیت (ع) و شاعری سید مهدی بنی‌هاشمی است که به همراه تعداد قابل توجهی از دهه نودی و هشتادی به اجرا درآمد و مورد استقبال کثیر کودکان و نوجوانان کشور قرار گرفت و در ادامه به یک پویش سراسری تبدیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات